مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:072022-02-27اجتماعي

آموزش «فارسی»، «علوم» و «ریاضی» با کیفیت می شود


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: راهبردها و برنامه های ارتقای کیفیت آموزش دروس فارسی، علوم و ریاضی مبتنی بر تحلیل نتایج «مطالعات بین المللی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان» به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش رسید.

- دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: راهبردها و برنامه های ارتقای کیفیت آموزش دروس فارسی، علوم و ریاضی مبتنی بر تحلیل نتایج مطالعات بین المللی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی طهرانی اظهار کرد: بر اساس سندتحول بنیادین و در اجرای ماده واحده مصوب جلسه 785 شورای عالی آموزش و پرورش با عنوان طراحی و مشارکت در مطالعات ملی، منطقه ای و بین المللی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و اجرا و کاربست نتایج آن راهبرد و رئوس برنامه های ارتقای کیفیت آموزش دروس فارسی، علوم و ریاضی در چارچوب برنامه درسی ملی و اهداف دوره های تحصیلی به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش رسید.

امانی افزود: این مصوبه شامل سه راهبرد توانمندسازی معلمان، مبنا قرار دادن استانداردهای ملی و بین المللی برای ارتقای عملکرد درس فارسی، علوم ریاضی و سنجش و نظارت مستمر آن و بسط عدالت آموزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش «فارسی»، «علوم» و «ریاضی» با کیفیت می شود

آموزش «فارسی»، «علوم» و «ریاضی» با کیفیت می شود